Gyakori kérdések

Kizárólag regisztrált partnereink részére

I-COM Partner Programunk kiemelt ügyfeleink számára kifejlesztett és működtetett egyedi webáruház.

40 ezer cikkelemből Ön is összehasonlíthatja a Magyarországon forgalmazott szinte teljes termékválasztékot.

Központosított közbeszerzés


forgalmazott márkák

zöld iroda program

zöld iroda program

közbeszerzés

közbeszerzés


linkajánló

szótár

állásajánlatok


Nemzeti Fejlesztési Terv

Mit jelent az, hogy „testre szabott” ajánlat?
Hogyan találom meg a telephelyüket?
Van-e kiskereskedelmi boltjuk?
Hogyan történik Önöknél a vásárlás?
Miért nincsen ár a katalógusukban?
Ha leadok egy megrendelést, hány napon belül tudnak szállítani?
Van-e raktárkészletük?
Mit jelent az, hogy „JIT”?
Az előző cégtől azért váltam meg, mert mindig más foglalkozott a megrendelésünkkel. Önök biztosítanak-e saját ügyintézőt?
Tudnak-e egyedi, logóval ellátott tollakat, ajándéktárgyakat készíteni?
Mi a különbség az újratöltött és az újra épített nyomtató patron, toner között?
Tönkreteheti a nyomtatómat a nem eredeti termék használata?
Miért tér el a szín a nyomtatott képen, és a monitoron?
Mit jelent a papírok csomagolásán a „TFC” jelzés?
Mikor érhető el az ügyfélszolgálatuk telefonon?
Milyen formában adhatom le a megrendeléseimet?

1. Mit jelent az, hogy „testre szabott” ajánlat?


Egy, az Ön igényeihez, felhasználási szokásaihoz igazított szolgáltatási csomagot, melyet közösen, az Ön irodája számára alakítottunk ki.

2. Hogyan találom meg a telephelyüket?


1044. Budapest Ezred u. 2. Európa Center B2/5


Gépkocsival:
Budapestről kifelé a régi 2-es úton Dunakeszi irányába az M0-ás híd után közvetlenül a lámpánál jobbra fordul, majd az első lehetőségnél balra. (Katt ide


Bkv:
Újpest központtól a 104-es autóbusszal az Ezred utcai megállóig. (Katt ide)

3. Van-e kiskereskedelmi boltjuk?


Nincs, megrendeléseket teljesítünk "JIT" rendszerben, hogy az egyes termékek értékesítése során a legkisebb költséggel dolgozzunk. Így folyamatosan megtakarítást érünk el, melyet az áraink is tükröznek Önök felé.

4. Hogyan történik Önöknél a vásárlás?


Megrendelését leadhatja telefonon, faxon, e-mailen, interneten és postai úton.


Ha megrendelését de. 10 óráig leadja, akkor a megrendelt termékeket 48 órán belül térítésmentesen házhoz szállítjuk Budapest területén. Vidéki kiszállítást is vállalunk, postai úton, ill. saját gépkocsival, bizonyos rendelési összeg felett térítésmentesen.

5. Miért nincsen ár a katalógusukban?


A katalógusban csak felülkalkulált listaárakat tudnánk szerepeltetni, ezért cégünk személyre szabott egyedi árajánlatokkal dolgozik. Egyedi megállapodás esetén lehetőség van az árak hosszútávú rögzítésére.

6. Ha leadok egy megrendelést, hány napon belül tudnak szállítani?


Ön igénye szerint választhat, hogy IRODA 24 szolgáltatásunkat választja, amely esetben Budapest területén már következő nap az asztalán van a megrendelt termékmennyiség, vagy a 48/72 órás normál szolgáltatásunkat részesíti előnyben.

7. Van-e raktárkészletük?


Cégünk működése a Just in Time készletezési rendszeren alapul, de a stratégiai termékekből tartunk minimális készletet. (Katt ide)

8. Mit jelent az, hogy „JIT”?


Megtakarítást
jelent Önnek.


"just-in-time" "épp idejében" vagyis olyan módszer, melynek pontos működtetése lehetővé teszi, hogy ne legyen szükség raktáron tartani hatalmas készleteket, hanem olyan ütemben kapjuk azokat, ahogyan az igények felmerülnek. Nagyon jó szervezést, logisztikai hátteret igényel, viszont nem finanszírozunk raktárkészletet, és nincsenek  raktározási költségeink.

9. Az előző cégtől azért váltam meg, mert mindig más foglalkozott a megrendelésünkkel. Önök biztosítanak-e saját ügyintézőt?


Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ügyfeleinkkel folyamatos, egyéni kommunikációt folytassunk, ezért minden partnerünkkel jól felkészült képviselő munkatársunk tart kapcsolatot.

10. Tudnak-e egyedi, logóval ellátott tollakat, ajándéktárgyakat készíteni?


Igen. Ennek a menete, hogy a logót átküldi e-mailen lehetőleg vektoros formátumban.


Ez alapján mi készítünk Önnek egy árajánlatot és pozitív megítélés esetén elkészítjük azokat.

11. Mi a különbség az újratöltött és az újra épített nyomtató patron, toner között?


Az újratöltött nyomtató kellékanyagok esetén csak az elhasznált festékanyagot pótolják, míg az újra épített patronok, tonerek esetén a használt toner egyes mozgó egységeit (festék hengert) kicserélik, kimossák, és speciális szerszámokkal kitisztítják a nehezen hozzáférhető részeken, feltöltik, és újra csomagolják.

12. Tönkreteheti a nyomtatómat a nem eredeti termék használata?


NEM


Számos fogyasztóvédelmi testület kijelentette, hogy a nyomtató gyártók által gyakran képviselt álláspont ellenére, a nem eredeti (nem OEM) kellékekkel nyomtató készülékek esetében százalékosan nem nagyobb a panaszok aránya, mint az eredeti (OEM) kellékanyagot használó nyomtatóknál.


Azóta a technológia fejlődésével az utángyártott kellékanyagok minősége csak jobb lett. Nem véletlen, hogy a gyártók ugyanolyan - sok esetben azon túlmenő- garanciát vállalnak termékeikre. Az általunk forgalmazott utángyártott kellékanyagokra is 100%-os cseregarancia vonatkozik.

13. Miért tér el a szín a nyomtatott képen, és a monitoron?


A nyomtató más színtartományban (CMYK) dolgozik, mint a monitor, a scanner, vagy a digitális fényképezőgép (RGB). Ez nem kellékanyag, hanem technikai kérdés.

14. Mit jelent a papírok csomagolásán a „TFC” jelzés?


Totally Chlorine Free- teljesen klórmentesen fehérített, vagyis a gyártás során a papírmasszát klórmentes anyagokkal fehérítik.

15. Mikor érhető el az ügyfélszolgálatuk telefonon?


Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére hétfőtől csütörtökig 8 és 17 óra, pénteken 8 és 14 óra 30 között.

16. Milyen formában adhatom le a megrendeléseimet?


Telefonon, telefaxon, e-mailben, levélben egyaránt. (Katt ide)



Hírlevél


Szeretne hírt kapni legfrissebb akcióinkról?
Iratkozzon fel most!





Tudja -e Ön, hogy...

Az irodaellátás 10 aranyszabálya






KMOP-2009-1.1.4 Vállalati innováció támogatása


I-COM IRODAELLÁTÁS Kft. 1044 Budapest Ezred u. 2. Európa Center B2/5

Telefon: +36 1 688-1840, +36 1 688-1841

E-mail: info@i-com.hu

Neparazz.hu cikk gyűjtemény

Eastside Informatika honlapkészítés