Partner Program - Hozzáadott értékek, maximális megtakarítás

Kizárólag regisztrált partnereink részére

I-COM Partner Programunk kiemelt ügyfeleink számára kifejlesztett és működtetett egyedi webáruház.

40 ezer cikkelemből Ön is összehasonlíthatja a Magyarországon forgalmazott szinte teljes termékválasztékot.

Központosított közbeszerzés


forgalmazott márkák

zöld iroda program

zöld iroda program

közbeszerzés

közbeszerzés


linkajánló

szótár

állásajánlatok


Nemzeti Fejlesztési Terv

  • A rendelési folyamatok gyors és könnyű kezelése által,
  • a költségminimalizálás érdekében,
  • a legmagasabb szolgáltatási szint biztosításával.


I-COM Partner Programunk a kiemelt ügyfeleink számára fejlesztett és működtetett egyedi webáruház.

  • A kizárólag a szerződött termékekre egyedi árakon, egyszerre egy cég több felhasználója számára is elérhető, és kezelhető a rendelések on-line továbbítása.
  • A termékek képpel és termékleírással ellátott, megszemélyesített webes katalógusból kerülnek kiválasztásra.


A szoftver kompletten lefedi az irodaszer rendeléssel kapcsolatos adminisztratív teendőket, beleértve ebbe a költséghelyenkénti irodaszer kezelő, jóváhagyó vezető és az irodaszer rendelésért felelős vezető adminisztratív munkáját is. A rendszer információs háttere naprakész adatokkal látja el az igénylőket, döntéshozókat a megrendelések, készletek (bevételezés) és költségek alakulásáról.

I-COM Partner Program szolgáltatásaink:

  1. Egyedileg kialakítható termékkör alapján sajáttermékes katalógus képpel, leírással.
  2. Szerződések alapján projektárak a kiválasztott termékekre.
  3. On-line igényrögzítés, jóváhagyás, rendelésfeladás.
  4. Költséghelyek létrehozása és kezelése.
    1. Korlátlanul bővíthető.
  5. Felhasználók létrehozása és kezelése.
    1. Korlátlanul bővíthető.
  6. Költségkeretek létrehozása költséghelyenként és felhasználóként.
  7. Költségkeret és vásárlások egyenlegének figyelése.
  8. Igénylésnél, költségtúllépésnél indoklás rögzítése.
  9. Saját termékkatalóguson belül további egyedi terméklisták (Kedvencek) létrehozása.
    1. Korlátlanul bővíthető.
  10. Rendeléstörténet felhasználói és vállalati szinten.
  11. Munkafolyamatok kezelése.
  12. Többszintű jogosultságkezelés (Szuperuser, Igénylő, Jóváhagyó, Megrendelő)
  13. On-line súgó, dokumentáció
  14. Bevételezések kezelése, beérkezett áruk figyelése kezelése, beérkezett áruk figyelése
  15. Kulcsszavas kereső, mely terméknév és cikkszám alapján is keres
  16. On-line ügyfélszolgálat, egyedi igények kezelésére
  17. A katalógus tartalmi és formai elemei igény (döntéshozó) szerint 24 órán belül módosíthatóak.

Munkafolyamatok kezelése


Az I-Com Kft. partnerenként 1 db szuperuseri felhasználónevet és jelszót bocsát rendelkezésre.



A szuperuser képes létrehozni új költséghelyeket, és felvehet, költséghelyhez rendelhet új felhasználókat. Költséghelyenként megadásra kerülhetnek akár egymástól eltérő számlázási és szállítási címek is. Szintén a szuperuser jogköre az egyes költséghelyekhez és felhasználókhoz tartozó költségkeretek, és a többi felhasználó jogosultságainak meghatározása.


A szuperuser által kiosztható jogosultságok:


1. Igénylő

Ezt a jogosultságot minden felhasználó megkaphatja, aki jogosult irodaszer igényét leadni. Az ő igényük még nem minősül megrendelésnek, de szabadon böngészhetik a katalógust, és saját költségkeretük terhére kedvükre válogathatnak a vállalat számára biztosított termékkatalógusban.
Igényük adatbázisban tárolódik, és kerül összesítésre személyenként és költséghelyenként.
Korábbi igényeiket dátum szerint rendezve megtekinthetik, illetve ismételten feladhatják. Külön listába rendezhetik és csoportosíthatják leggyakrabban igényelt termékeiket.


2. Jóváhagyó

A jóváhagyó egy vagy több költséghely rendeléseit összegzi, ellenőrzi. A feladott igényeket megtekintheti, módosíthatja, vagy jóváhagyhatja azoknál a költséghelyeknél, melyekért felelős. A jóváhagyó munkáját segíti, hogy a program jelez, ha egy felhasználó, vagy egy költséghely meghaladja a költségkeretet.


3. Megrendelő

A megrendelő jogosult az összes költséghely rendeléseit áttekinteni, és költségtúllépés, vagy más okok miatt a megrendelést módosítani. Ha a költséghelyek és felhasználók jóváhagyott igényei elfogadhatóak, akkor a megrendelő az a személy, aki az összes igényt egyben feladhatja megrendelésként.



A munkafolyamatok egymásra épülnek, így végül a megrendelés összeállításának feladataiban részt vállal az igénylő, a jóváhagyó és a megrendelő is. A program segít az összesítésben, és feleslegessé teszi az egyes igények manuális feldolgozását, így jó szervezéssel több napos munka végezhető el akár fél óra alatt. A rendelések rögzítése és visszakereshetősége is komoly segítséget jelenthet.


Az I-COM Kft. számára a Partner Program oldalain feladott rendelések bekerülnek a Navision rendszerbe, mivel a webes szoftver integrálásra került a vállalatirányítási rendszerbe is.

I-COM Partner Program szolgáltatásunk az Ön munkáját is hatékonyabbá, könnyebbé teheti?

  • Kérjük Önt, keresse munkatársainkat, hogy bemutathassuk Önnek jól bevált, egyedi kereskedelmi rendszerünk szolgáltatásainak előnyeit a gyakorlatban is.

Orbán Attila
kereskedelmi vezető

272-1440

orban.attila@i-com.hu

Keviczki László
ügyfélkapcsolati
menedzser
(kiemelt ügyfelek)

688-1843

keviczki.laszlo@i-com.hu


Hírlevél


Szeretne hírt kapni legfrissebb akcióinkról?
Iratkozzon fel most!





Tudja -e Ön, hogy...

Az irodaellátás 10 aranyszabálya






KMOP-2009-1.1.4 Vállalati innováció támogatása


I-COM IRODAELLÁTÁS Kft. 1044 Budapest Ezred u. 2. Európa Center B2/5

Telefon: +36 1 688-1840, +36 1 688-1841

E-mail: info@i-com.hu

Neparazz.hu cikk gyűjtemény

Eastside Informatika honlapkészítés