Szolgáltatásaink

Kizárólag regisztrált partnereink részére

I-COM Partner Programunk kiemelt ügyfeleink számára kifejlesztett és működtetett egyedi webáruház.

40 ezer cikkelemből Ön is összehasonlíthatja a Magyarországon forgalmazott szinte teljes termékválasztékot.

Központosított közbeszerzés


forgalmazott márkák

zöld iroda program

zöld iroda program

közbeszerzés

közbeszerzés


linkajánló

szótár

állásajánlatok


Nemzeti Fejlesztési Terv

Irodaszer A-tól Z-ig - Teljes körű irodaellátás
Személyes kapcsolattartás
Testreszabott megoldás irodája ellátására
Szaktanácsadás
WEB áruház
IrodaExpressz
Ügyfélszolgálat
Térítésmentes házhozszállítás
Irodagépek kihelyezése
Nyomtatott katalógus
Egyedi nyomtatványok, nyomdai termékek
Telefonközpontok , beüzemeléssel, karbantartással
Áruvisszavételi garancia
Akciók, promóciók


1. Irodaszer A-tól Z-ig - Teljes körű irodaellátás

  • Rendkívül széles, 50.000 cikkelemes, rendkívül széles termékválasztékunkkal teljes körű irodaellátást  nyújtunk Önöknek.

2. Személyes kapcsolattartás


Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ügyfeleinkkel folyamatos, egyéni kommunikációt folytassunk, ezért minden partnerünkkel jól felkészült képviselő munkatársunk tart kapcsolatot.


Személyes kapcsolatot építünk, így megismerjük partnerünk igényeit, szokásait, és mintegy "külső munkatárs" segítjük abban, hogy valóban hatékonyan dolgozhasson.


Munkatársaink folyamatosan képzik magukat. Az árubemutatók, tréningek alkalmával megszerzett új ismereteiket szakszerűen alkalmazzák munkájukban azért, hogy partnereink profitáljanak tudásukból.

3. Testreszabott megoldás irodája ellátására


Igénye szerint

4. Szaktanácsadás

5. WEB áruház


Szerződéskötést követően, céges megrendelőink webes felületünkön, kényelmesen összeállíthatják megrendeléseiket és másnapra eljuttatjuk a kívánt termékeket:

  • Iroda24 webáruházunkon keresztül 24 órán belül

6. IrodaExpressz


IrodaExpressz szolgáltatásunkkal 3 órán belül leszállítjuk a megrendelt termékeket Budapesten és vonzáskörzetében. További információkért kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.

7. Ügyfélszolgálat

  • Telefonos segítség a termék meghatározásában.
  • Alternatív termék ajánlása.
  • Kedvezőbb árfekvésű termék ajánlása, beszerzése.
  • Értesítés a termék megérkezéséről.
  • Általános információk

8. Térítésmentes házhozszállítás


Szerződött partnereinknek térítésmentes házhozszállítást biztosítunk akár közvetlenül a munkatársak  irodájába vagy íróasztalára. Saját szállító autóinkkal, szakképzett kollégáink szállítanak önnek, akik megfelelő termékismerettel rendelkeznek, megbízhatóak, rugalmasak és segítőkészek.

9. Irodagépek kihelyezése


Az irodagépek kiválasztásának megkönnyítése érdekében kipróbálás céljára biztosítunk pl. iratmegsemmisítő, spirálozó, lamináló gépeket.

10. Nyomtatott katalógus


Évente megújuló, aktualizált, ingyenes
 termékkatalógust tudunk átadni ügyfeleinknek, amelyek a termékek bemutatásán túl hasznos információkat, tippeket is tartalmaznak, hogy ön még hatékonyabban végezhesse munkáját. A hazai irodaszerpiac bestsellerének számító kiadványunk, több mint 10 000 terméket tartalmaz, így a világ vezető gyártóinak termékeiből, valamint hazai gyártók választékából különösen nagy odafigyeléssel összeállított, naprakész, színvonalas kínálatot nyúlt önnek.

11. Egyedi nyomtatványok, nyomdai termékek


A kereskedelmi forgalomban kapható nyomtatványokon felül nagyon sokan használnak olyan megszemélyesített vagy különleges, az általánostól eltérő nyomtatványokat, melyet belső rendszerük követel meg. [ Irodaellátásban kérjen bármit ]


Ezeken felül céges névjegykártya, levélpapír, boríték kivitelezését is vállaljuk, gyors határidővel.

12. Telefonközpontok, beüzemeléssel, karbantartással


Szolgáltatásaink széles köre 2014. májusától új elemmel bővült!

  • régi, elavult, feleslegesen nagy telefonrendszerek leszerelése és egy  modernebb, új vagy használt központtal való kiváltása
  • új és régi telefonközpontok beszerzése, telepítése, javítása, programozása, karbantartása
  • új és használt rendszertelefonok beszerzése, beszerelése
  • meglévő alközpontok bővítése
  • vezetékes hálózat javítása, új mellékek kiépítése, bekötése
  • számítógépes hálózatok ( strukturált kábelezés ) kiépítése
  • szolgáltatói szerződések áttekintése, tanácsadás


Tapasztalatunk szerint, számos cég és intézmény az évekkel ezelőtt megkötött szolgáltatói szerződések miatt jóval többet fizet ki telefonközpont bérleti, karbantartási és ezzel összefüggő költségekre, mint ami valóban reális lenne.


Kérje szakértő segítségünket a költség-optimalizáláshoz! 


A számlák, a telefonálási szokások és az alközpont átvizsgálása után akár 30-50% megtakarítás érhető el.


További infomációkért, illetve árajánlatkéréssel kapcsolatban kérjük keresse munkatársainkat az alábbi telefonszámon:  06 1 688 1843


érdeklődését e-mailen is szívesen fogadjuk:  info@i-com.hu


13. áruvisszavételi garancia

  • Bontatlan csomagolásban, kereskedelmi forgalomba hozható állapotban visszavesszük termékeinket, előzetes megállapodás alapján.

14. Akciók, promóciók

  • Kéthavonta megjelenő nyomtatott kiadványunkban az aktuális újdonságokra hívjuk fel partnereink figyelmét.
  • Kéthetente megjelenő elektronikus hírlevelünkben a kedvezményeken túl ajándékokkal is kedveskedünk megrendelőinknek.
  • Ingyenes termékminták eljuttatásával hívjuk fel partnereink figyelmét a piacon megjelenő újdonságokra.
  • Tippekkel, ötletekkel járulunk hozzá az önök megtakarításához.



Hírlevél


Szeretne hírt kapni legfrissebb akcióinkról?
Iratkozzon fel most!





Tudja -e Ön, hogy...

Az irodaellátás 10 aranyszabálya






KMOP-2009-1.1.4 Vállalati innováció támogatása


I-COM IRODAELLÁTÁS Kft. 1044 Budapest Ezred u. 2. Európa Center B2/5

Telefon: +36 1 688-1840, +36 1 688-1841

E-mail: info@i-com.hu

Neparazz.hu cikk gyűjtemény

Eastside Informatika honlapkészítés