A közel 80.000 terméket tartalmazó katalógusunk online itt található, ha a nyomtatott verziót szeretné kézbe venni, e-mailben vagy telefonon igényelheti azt!

A közel 80.000 terméket tartalmazó katalógusunk online itt található, ha a nyomtatott verziót szeretné kézbe venni, e-mailben vagy telefonon igényelheti azt!
Szabó Zsolttal, az I-COM Irodaellátás Kft. ügyvezető igazgatójával Érsek M. Zoltán készített interjút a Figyelő gazdasági hetilap számára.
A teljes cikk itt olvasható:
Az I-COM Irodaellátás Kft. számára mindig is fontos volt a társadalmi felelősségvállalás, ezért örömmel veszünk részt a “VICTORIA A GYERMEKEKÉRT” Egészségvédelmi Alapítvány programjában is.
Ismerje meg Ön is az Alapítvány programját!
A VICTORIA A GYERMEKEKÉRT Egészségvédelmi Közhasznú Alapítvány célja a köz érdekében álló gyermekkórházak, gyermekgondozó intézmények, hátrányos helyzetű gyermekeket segítő intézmények – beleértve a fogyatékos gyerekek gondozására szakosodott intézményeket is – segítése, anyagi támogatása, infrastruktúrájának fejlesztése. Az Alapítvány létrejötte óta több mint 122 millió forinttal sikerült támogatni az említett intézményeket.
Hogyan tudja Ön is támogatni az Alapítványon keresztül a rászoruló gyermekeket?
Minden eladott Victoria termék után a márka tulajdonosa egy meghatározott összeget utal a Victoria a Gyermekekért Egészségvédelmi Közhasznú Alapítvány számlájára. Az ily módon összegyűlt pénzből a gyermekek fejlődését, gyógyulását szolgáló eszközök, gépek, berendezések beszerzésére kerül sor.
Az alapítvány egyik alapítója, Wittmann Róbert így nyilatkozott:
„Az ember életében eljön az idő, amikor úgy érzi, vissza kell adjon valamit a közösségnek azokból a javakból, amelyeket az élettől kapott”.
Az I-COM Irodaellátás Kft. feltett szándéka, hogy a Victoria termékek népszerűségét felhasználva segítséget nyújtson sok-sok rászoruló gyermek testi-lelki egészségének visszaadásához.
Csatlakozzon Ön is a kezdeményezéshez!
Vásároljon tőlünk Victoria márkájú termékeket és támogasson egy fontos ügyet!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az év végén megváltozik a rendelések fogadásának menete.
Az ünnepi nyitvatartásunk az alábbiak szerint változik:
Értesítjük Tisztelt Partnereinket, hogy cégünk ünnepi nyitvatartása az alábbiak szerint alakul:
2021. december 13. hétfő 12 óra | Vidéki megrendelések fogadásának utolsó napja |
2021. december 14. kedd 12 óra | Budapesti megrendelések fogadásának utolsó napja |
2021. december 23. csütörtök | Utolsó kiszállítási nap |
2021. december 24. – 2022. január 7. | Zárva |
2022. január 10. hétfő | Nyitás |
Az elmúlt egy év során, sajnos olyan mértékű kedvezőtlen gazdasági események indultak el, amelyek a korábbi évek, piaci folyamatainak is jelentősen ellentmondanak, kiszámíthatatlanná váltak és szélsőséges mértékű drágulást eredményeznek.
A COVID-19 világjárvány vészhelyzeti intézkedései a mai napig országonként eltérőek, megnehezítve az áruk és emberek szabad mozgását.
Az I-COM Irodaellátás Kft. ebben a kialakult helyzetben is kiemelten szem előtt tartja, hogy az Önökkel folytatott eddigi kiváló együttműködését felelősségteljesen folytassa a jövőben is, ezért az árváltozások áthárítását, kizárólag abban a szükséges mértékben tesszük, amely a legkisebb terhet fogja jelenteni Önöknek.
» Bővebben