

Bővült az autós flottánk
Folyamatosan dolgozunk azon, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban tudjuk teljesíteni a megrendeléseket. Saját flottánk idén egy új családtaggal bővült, amivel már találkozhatnak is az utakon! A sofőrünknek biztonságos vezetést, Önöknek pedig a mihamarabbi viszontlátást kívánjuk!
» BővebbenLEITZ iLAM lamináló promóció
Részvételi feltételek:
• Legalább 1db promóciós Leitz iLAM Home Office vagy Office laminálógép
vásárlása
• Regisztráció, vásárlási bizonylat feltöltése a promóció weboldalán keresztül
A promóció időtartama: 2021.02.01 – 2021.04.30.
A promóció weboldala
» BővebbenRaktárfejlesztés
Nagy öröm számunkra, hogy a 2021-es év egy raktárfejlesztési projekttel indult, melynek eredményeképp új eszközökkel bővült a raktárunk. Bízunk benne, hogy ez az előrelépés hozzájárul ahhoz, hogy még hatékonyabban tudjuk kiszolgálni a felmerülő igényeket.
Read MoreEgyütt a Zöld Irodáért
Az I-COM Irodaellátás Kft. immár több, mint két évtizede meghatározó szereplője az irodaellátás piacának.
Vállalkozásunk 20 éven át tartó sikerének titka a maximális rugalmasság, az együttműködés és a versenyképesség volt. Manapság viszont a legnagyobb kihívás és küldetés egyben, hogy logisztikai és portfólió szempontjából is minél inkább környezetbarát szolgáltatást tudjunk nyújtani.
Jelenleg több, mint 1500 általunk forgalmazott árucikk tartozik a „zöld” kategóriába, és ez a szám folyamatosan növekszik. A szándékunk egyértelműen az, hogy a fenntartható fejlődés és a Föld jövőjének megóvása miatt hozzájáruljunk a Zöld Irodák minél szélesebb körben való elterjedéséhez. Ezért értékesítőink első sorban a hazai gyártású irodaszereket ajánlják ügyfeleink figyelmébe, így nem csak támogatjuk a hazai gyártókat és segítjük a hazai munkahelyek megőrzését, hanem kisebb ökológiai lábnyomot is hagyunk magunk után.
Mindig örülünk, amikor együttműködünk, mert együtt működünk.
» Bővebben
ÜNNEPI NYITVATARTÁS
Értesítjük Tisztelt Partnereinket, hogy cégünk ünnepi nyitvatartása az alábbiak szerint alakul:
2020. december 11. péntek 10 óra | Vidéki megrendelések fogadásának utolsó napja |
2020. december 14. hétfő 14 óra | Budapesti megrendelések fogadásának utolsó napja |
2020. december 23. szerda | Utolsó kiszállítási nap |
2020. december 24. – 2021. január 6. | Zárva |
2021. január 7. csütörtök | Nyitás |
Tájékoztató a zavartalan működésről
Kedves Partnereink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy cégünk továbbra is zavartalanul végzi Partnereink kiszolgálását. Mindaddig, amíg külső körülmény vagy Hatósági rendelet nem kényszerít bennünket drasztikus lépésekre, a körülményekhez való alkalmazkodás mellett a normál működést tartjuk fent!
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy azok az intézmények, vállalkozások, akik jelenleg is aktívan helyt állnak és szolgáltatnak, részükre elérhető –és biztosított legyen az ellátásunk.
Annak érdekében, hogy minimalizáljuk a fertőzésnek való kitettséget az alábbi intézkedéseket tettük meg:
- Telephelyünkön és a raktárainkban is naponta többször takarítunk,
- Raktárosaink és áruszállító munkatársaink védőfelszerelésben és kihelyezett fertőtlenítő eszközökkel dolgoznak,
- Korlátozzuk a nagy létszámú egy helyiségben tartózkodást, és a személyes kapcsolattartást partnereinkkel.
- A szállítandó termékeket az ingatlan bejárati ajtajában vagy portán adjuk át, a szállítók nem mehetnek be az irodákba.
Kérjük, hogy mindennemű kérdést vagy napi ügyintézést elektronikus úton (e-mail), vagy telefonon végezzenek ügyfélszolgálatunkkal és munkatársainkkal!
A kiszállítás ütemezésével és bizonyos termékek átmeneti beszerzési nehézségeivel kapcsolatban megértésüket és türelmüket kérjük!
Bízunk a további sikeres együttműködésben, és jó egészséget kívánunk mindenkinek!
Szabó Zsolt és Szabó Norbert
I-COM Irodaellátás Kft. vezetősége
» Bővebben