
Teljeskörű irodaellátás
Professzionális logisztika és ügyfélszolgálat

Egy napon belül minden az Ön asztalán.

Mindenkinek igénye szerint, személyre szólóan, külön csomagolva.

Tökéletes logisztikai háttér a költségek csökkentéséhez.
Irodaüzemeltetési szaktanácsadás

Internetes beszerzést támogató rendszer a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb megrendelés érdekében.

Háttér a legoptimálisabb működéshez.

Tematikus szakmai napok a legújabb irodai trendekkel, termékbemutatókkal, izgalmas előadásokkal.

Olvassa el, tartsa be, működjön sikeresen!
- Legalacsonyabb ár, legjobb minőség, legmagasabb szolgáltatás.
- E három feltétel soha nem járhat együtt. Kételkedjünk, ha a szállító egyszerre ajánlja mindhármat.
- A leginkább fontos termékekből határozzunk meg optimális és minimális készletszintet.
- Ezt a felhasználói csoportoktól (költséghelyektől) is kérjük.
- A beszerzési árak értékelésénél vegyük figyelembe az ajánlott szolgáltatások összességét is. Végezzünk teljes körű költségelemzést.
- Ne csak referencialistát kérjünk a szállítótól, hanem győződjünk meg eddigi teljesítései kapcsán kialakult vevői megelégedettségekről.
- A költségek csökkentése érdekében, a beszerzési folyamat minél több szakaszát adjuk át a szállítónak.
- Az elektronikus beszerzési rendszer alkalmazása jelentős megtakarításokkal jár. Növeljük az informatikai megoldások arányát.
- Lehetőség szerint, megrendeléseinken mindig tüntessük fel a rendelt termék azonosítóját, cikkszámát.
- Mindig kérjünk visszaigazolást.
- Ha megtehetjük, rendeljünk minél több hazai előállítású és környezetbarát terméket.
- Környezetünket az ütemezett szállítások alkalmazásával is óvhatjuk, hogy a szállítók ne terheljék mindennapos szállításainkkal környezetünket.
- Szállítóinktól folyamatosan kérjük a termékekkel kapcsolatos szakmai kiadványokat.
- Az interneten keresztül rendszeresen szerezzünk információt
- a szállítókról,
- a termékekről,
- a piac változásairól.