fbpx

Szolgáltatások

Teljeskörű irodaellátás

Több mint 50 000 termék cégre szabott szolgáltatásokkal.

Költséghatékony és minőségi irodaellátás rugalmas elszámolási rendszerben.

Az idő pénz, takarítson meg mindkettőből!

Irodaszer beszerzés interaktív piactérről akár 20% megtakarítással.

Professzionális logisztika és ügyfélszolgálat

Egy napon belül minden az Ön asztalán.

Mindenkinek igénye szerint, személyre szólóan, külön csomagolva.

Tökéletes logisztikai háttér a költségek csökkentéséhez.

Irodaüzemeltetési szaktanácsadás

Internetes beszerzést támogató rendszer a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb megrendelés érdekében.

Háttér a legoptimálisabb működéshez.

Tematikus szakmai napok a legújabb irodai trendekkel, termékbemutatókkal, izgalmas előadásokkal.

Olvassa el, tartsa be, működjön sikeresen!

  1. Legalacsonyabb ár, legjobb minőség, legmagasabb szolgáltatás.
    • E három feltétel soha nem járhat együtt. Kételkedjünk, ha a szállító egyszerre ajánlja mindhármat.
  2. A leginkább fontos termékekből határozzunk meg optimális és minimális készletszintet.
    • Ezt a felhasználói csoportoktól (költséghelyektől) is kérjük.
  3. A beszerzési árak értékelésénél vegyük figyelembe az ajánlott szolgáltatások összességét is. Végezzünk teljes körű költségelemzést.
  4. Ne csak referencialistát kérjünk a szállítótól, hanem győződjünk meg eddigi teljesítései kapcsán kialakult vevői megelégedettségekről.
  5. A költségek csökkentése érdekében, a beszerzési folyamat minél több szakaszát adjuk át a szállítónak.
  6. Az elektronikus beszerzési rendszer alkalmazása jelentős megtakarításokkal jár. Növeljük az informatikai megoldások arányát.
  7. Lehetőség szerint, megrendeléseinken mindig tüntessük fel a rendelt termék azonosítóját, cikkszámát.
    • Mindig kérjünk visszaigazolást.
  8. Ha megtehetjük, rendeljünk minél több hazai előállítású és környezetbarát terméket.
    • Környezetünket az ütemezett szállítások alkalmazásával is óvhatjuk, hogy a szállítók ne terheljék mindennapos szállításainkkal környezetünket.
  9. Szállítóinktól folyamatosan kérjük a termékekkel kapcsolatos szakmai kiadványokat.
  10. Az interneten keresztül rendszeresen szerezzünk információt
    • a szállítókról,
    • a termékekről,
    • a piac változásairól.
Kérjen ajánlatot e-mailben:
info@i-com.hu
Kérjen visszahívást telefonon:
» Töltse ki az űrlapot!
Kérjen ajánlatot telefonon:
+36 1 688-1843
Kövessen minket a LinkedIn-en:
» I-COM Irodaellátás Kft.
Kövessen minket a YouTube-on:
» I-COM Irodaellátás
Kövessen minket a Facebook-on:
» I-COM Irodaellátás Kft.